Być może trafiłeś na moment, w którym nanoszone były zmiany w systemie i dlatego pojawił się czasowy brak dostępu do aplikacji.
Sprawdź, czy już możesz zalogować się poprawnie, bo moje konto działa i mogę zalogować się bez problemów. Fakt zniknięcia pola "kod jednostki" może wiązać się z owymi zmianami. Sądzę, że teraz osoby posiadające kilka ról w systemie, które mają przypisane różne uprawnienia do różnych ról, po prostu w drugim kroku wybierają kod jednostki, którą chcą aktualnie "zarządzać". Ja np. jako administrator lokalny hufca i szef jednostki (drużyny) mam różne uprawnienia wynikające z tych dwóch ról i teraz po zalogowaniu do e.zhp.pl, mogę wybrać jako kto chcę zalogować się dalej, więc w drugim kroku wybieram kod jednostki, do której chcę przejść - czy do hufca czy do drużyny.
Jeżeli Twoje konto nadal wyrzuca błąd, to zgłoś to do helpdesku zakładając zgłoszenie na http://edev.zhp.pl/, ewentualnie mailowo: [email protected]