• Rejestracja
Pierwszy raz tutaj? Zajrzyj do FAQ!
x
Witamy w serwisie zapytaj.zhp.pl, gdzie możesz zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi od innych harcerzy.

Możesz też zdobywać punkty za zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Tutaj pomaganie innym się opłaca! Więcej informacji tutaj!


Na wiele pytań odpowiedź znajdziesz w dokumentach ZHP:


Błędy w ewidencji a składki

0 głosów
Sytuacja jest taka, że nie mogę wpisać do e-ewidencji osób, które wstąpiły do ZHP w IV kwartale 2017 roku. Jakoś nie mam nadziei, że błąd zostanie naprawiony do końce tego kwartału, więc i składki nie zostaną naliczone. Czy oprócz zgłoszenia w helpdesku powinienem, kogoś oficjalnie powiadomić o tej sytuacji, czy zgłoszenie w helpdesku jest wystarczające? Chodzi mi o to, żeby nikt nie miał mi za złe, że 100% tych osób zostanie w drużynie.
pytanie zadane 2 lutego 2018 w Przepisy, ewidencja, dokumentacja... przez użytkownika royas (22,184)  
Współczynnik akceptacji: 38%
   

1 odpowiedź

0 głosów
Wielu z nas może Ci tu udzielić różnych odpowiedzi, ale co Ci z tego jeśli Twój komendant Hufca uzna inaczej? Powiedziałbym, że to bardziej kompetentna osoba do odpowiedzi na to pytanie, bo przed nim odpowiadasz za to. :) por. Statut :P
odpowiedź 2 lutego 2018 przez użytkownika niezalogowany  
Moja komendantka wie o problemie. Chodzi mi o oficjalne kroki.

Podobne pytania

+5 głosów
1 odpowiedź 173 wizyt
pytanie zadane 30 czerwca 2014 w Przepisy, ewidencja, dokumentacja... przez użytkownika Michał Gławdel (383)   2 10 20
+1 głos
2 odpowiedzi 895 wizyt
pytanie zadane 15 października 2014 w Przepisy, ewidencja, dokumentacja... przez użytkownika royas (22,184)   84 264 489
+6 głosów
2 odpowiedzi 421 wizyt
pytanie zadane 25 października 2013 w Przepisy, ewidencja, dokumentacja... przez użytkownika royas (22,184)   84 264 489
0 głosów
1 odpowiedź 231 wizyt
Ta strona używa plików ciasteczek. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Pomysł, wykonanie, osoba odpowiedzialna za działanie serwisu: hm. Szymon Gackowski
...