Zgodnie z Regulaminem Harcerskiego Internetu nie otrzymasz domeny *.zhp.pl dla drużyny, ani dla zastępu.
3. Subdomenę *.zhp.pl może uzyskać każdy hufiec i chorągiew. Istnieje także możliwość uzyskania takiej subdomeny na potrzeby organizacji ogólnopolskiej imprezy, zlotu czy innego przedsięwzięcia. O przyznaniu lub odebraniu subdomeny decyduje Główna Kwatera ZHP.
Możesz za to uzyskać domenę *.zhp.net.pl. Proces delegacji opisano w tym samym regulaminie.
26. Subdomenę *.zhp.net.pl może uzyskać każda jednostka ZHP działająca poniżej szczebla hufca.
O przyznaniu lub odebraniu subdomeny decyduje Administrator.
27. Składnia takiej subdomeny zawsze ma postać nazwa.zhp.net.pl , np. 49dh.zhp.net.pl. Rekomenduje się używanie oficjalnych nazw jednostek organizacyjnych, a nie nazw zwyczajowych czy nieczytelnych na zewnątrz organizacji. Ostateczną decyzję o nazwie, po konsultacji z wnioskodawcą, zatwierdza Administrator.
28. Warunkiem przyznania subdomeny *.zhp.net.pl jest spełnienie Minimów stron www określonych w niniejszym regulaminie.
29. Wnioski o delegację subdomeny, należy wysyłać ze służbowych kont hufca/chorągwi w domenie *.zhp.pl. Hufiec lub chorągiew wnioskuje w imieniu jednostki o delegację subdomeny.
Z technicznych spraw musisz wiedzieć jak można przekierować domenę na Twoją stronę i jak wygląda możliwość wykonania tego ze strony Twojego hostingu.
32. Subomena *.zhp.net.pl może zostać uruchomiona poprzez:
1) delegację na zewnętrzne serwery DNS usługodawcy,
2) wpis IN A w DNS – wskazujący serwer usługodawcy (realizacja na serwerach DNS ZHP),
3) skonfigurowanie forwardu do zewnętrznego adresu (realizacja na serwerach DNS ZHP),
4) ramkę (realizacja na serwerach DNS ZHP),
Osobiście polecam Wordpressa, tym bardziej, że wiele związkowych stron działa właśnie w oparciu o ten CMS.
Co do hostingu to sprawa wielce indywidualna zależąca od budżetu i przede wszystkim potrzeb.