Jak nie wiesz to... nie rób. Zrobisz jak pojawi się potrzeba.
Generalnie takie rzeczy "wyjdą" w praniu. Różnie ustalane są obowiązki zastępowego i różnych rzeczy sam zastęp potrzebuje. W ogólności zastępy powinny mieć swoje plany pracy (a przynajmniej harmonogramy) i listy obecności na zbiórkach, listę członków z jakimś kontaktem (czy to będzie telefon, mail, adres to już własna preferencja). Do tego mogą dojść jakieś kwestie kwatermistrzowsko-finansowe, jeśli zastęp ma własny sprzęt. Jeśli macie jakieś przechodnie funkcje (np. proporcowy się zmienia) to oczywiście też warto sobie rozpisać.
Ale moim zdaniem takie "usiądę, wymyślę i będę się trzymać przez cały rok" zwykle kończy się bardzo szybko. Bo nie chce się notować informacji, które nie są potrzebne. Dlatego moja rada jest taka, żeby wpisać tam to, co trzeba. Oczywiście nie wszystko musi być akurat w tym zeszycie (numery telefonów wygodniej mieć na własnym telefonie, choć papierowa kopia też jest przydatna), ale generalnie wpisuj tam to, co będzie Tobie przydatne.