Tutaj jest to dość skomplikowane, ponieważ w takim wypadku musiała by być wystawiona faktura którą amazon wystawia, tylko z tego co wiem z księgowości (mega podstawy, niech ktoś mnie poprawi) to NIP na który to rozliczasz musi być NIPem zarejestrowanym w UE i na pewno hufiec się ucieszy jak będzie się zastanawiał jak od tego odliczyć VAT czy cokolwiek (bo jest to praktycznie luka prawna w tej chwili jeżeli chodzi o Amazona i ich dziwną politykę omijania podatków w UK).
Musisz:
1. Poprosić o fakturę, w danych odbiorcy (nie wysyłki) wpisać NIP na który się rozliczasz normalnie z fakturą
2. Modlić się żeby hufiec dał rady to rozliczyć a księgowa nie zabiła cię wzrokiem, bo jest to import wewnątrz UE w perspektywie przedsiębiorstwa, chyba że ZHP jako NGO(org pozarządowa) rozlicza się inaczej jakoś.
Tutaj polecam spojrzeć na ostatni post.
http://forum.infor.pl/topic/402469-zakupy-na-amazoncouk-wnt-i-vat-po-zmianach-amazona/
Tutaj jest przykład z kindle z amazona na firmę z perspektywy księgowej (dlatego że kindle to najczęściej kupowany w Polsce produkt, można poszukać)
http://swiatczytnikow.pl/rozliczanie-zakupu-kindle-na-firme-kilka-kwestii-podatkowych/