Po pierwsze, mail w domenie @zhp.net.pl jest przeznaczony dla instruktorów. Jeśli nim nie jesteś to przy pomocy karty będziesz mógł założyć to konto co najwyżej po złożeniu Zobowiązania lub gdy zmienią się zasady (w co wątpię). Można też założyć takie konto dla drużyny.
Ale wracając do pytania to cytując stronę o kartach członkowskich:
Już niebawem będziesz mógł założyć imienną pocztę elektroniczną w domenie zhp.net.pl.
Opis jak założyć to konto bez karty członkowskiej znajduje się tutaj. Czyli zanim uruchomią ten system do kart po prostu załatwia się to w hufcu lub chorągwi.
Jest jednak jedno "ale". Zgodnie z tym, co napisał Royas w komentarzu, akurat w tej chwili trwa ok. 2-miesięczny okres przejściowy. Tzn. przenoszone są konta z serwerów Google'a na serwery Microsoftu. Więc chwilowo pewnie się wstrzymują z zakładaniem nowych kont, ale już w kwietniu powinno wszystko wrócić do normy.