• Rejestracja
Pierwszy raz tutaj? Zajrzyj do FAQ!
x
Witamy w serwisie zapytaj.zhp.pl, gdzie możesz zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi od innych harcerzy.

Możesz też zdobywać punkty za zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Tutaj pomaganie innym się opłaca! Więcej informacji tutaj!


Na wiele pytań odpowiedź znajdziesz w dokumentach ZHP:


śmieszne zadanie na grę dla kadry

+2 głosów

Organizuję biwak dla kadry mojego hufca. Celem wyjazdu jest jak największe zintegrowanie się naszych instruktorów. Na jedną z gier potrzebuję ŚMIESZNYCH I JAK "NAGŁUPSZYCH" zadań. Czy macie jakieś propozycje na punkty gry?

a może macie pomysł na grę nocną?

Z góry dziękuję za pomoc! :)
 

pytanie zadane 18 września 2013 w Wędrownicy przez użytkownika Monika Goździerska (119)   2 2 4
Współczynnik akceptacji: 0%
   

1 odpowiedź

+7 głosów
Śmieszne i jak najgłupsze zadania głównie bawią, a integrują gry, zadania tzw. team-buildingowe, zespołowe, które wymagają, zmuszają pracy zespołowej, aby zrealizować cel. Oczywiście przy tym jest kupa śmiechu i fajnej zabawy, ale cel takich form, jest głównie integracyjny, żeby stworzyć dobry zespół.

W sieci jest mnóstwo takich pomysłów, na youtubie nawet fajne instruktażowe filmy.

Przykładowo:

1) Coś co sporo osób pewnie kojarzy, a my w pewnym biurze podróży nazywaliśmy to "rzeką kwasu". Grupa na linii startu staje na skrzynkach, których jest oczywiście mniej niż osób w zespole. Zadaniem ich jest przejść wyznaczony odcinek do mety na skrzynkach, tak żeby nikt nie spadł. Dotknięcie ziemii oznacza zabranie kolejnej skrzynki. Grę można modyfikować na wiele motywów, znam i widziałem już ponad 10 różnorodnych zmian w niej.

2) "Ucieczka z Alcatraz", znana też jako "pająk". Między drzewami sznurkiem tworzymy sieć kratek, przez które grupa musi przedostać się na drugą stronę, ale jedna osoba można wykorzystać jedną konkretną kratkę. Grę można również modyfikować na wiele innych wariantów, wysokość i trudność ustalić wedle grupy docelowej.

3) Moja ulubiona "Woda życia". Na ziemii oznaczamy np. liną okrąg o średnicy 5 metrów. Na środku stawiamy kubek z wodą. Ważne, żeby w pobliżu było co najmniej jedno drzewo (lub coś, co spełni jego rolę). Dajemy grupie długą linę, która wytrzyma bezpiecznie ciężar jednej osoby i zadaniem jest wydostać kubek wody z okręgu, nie wchodząc do niego, ani nie dotykając żadnej rzeczy, która pośrednio również dotyka powierzchnię okręgu.

4) "Ślepiec" - na wyznaczonym terenie rozrzucone są pewne elementy, które 2-3 osoby z grupy (zależy jak spora grupa jest) mogę jedynie znaleźć i wrzucić do wyznaczonego pojemnika, tyle że mają zamknięte oczy. Ich oczami jest reszta grupy, która nie może wejść na wyznaczony teren i słowami kierują "ślepcami".
odpowiedź 19 września 2013 przez użytkownika słonek (5,317)   38 80 107
Brałam kiedyś udział w grze, w której wędrownicy podzielenie na patrole (ale moga to być grupy) musieli zsumować swój wiek, a nastepnie przejść konkretny (nie za długi) odcinek np. po chodniku, ścieżce. Jednak przejście, w którym uczestniczyły dwie nogi kosztowało ich 10 punktów z puli wieku. Ten patrol, któremu zostanie najwięcej punktów wygrywa. Ale liczy się tu głównie kreatywność :)

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 2,696 wizyt
pytanie zadane 31 stycznia 2015 w Pomysł na... przez użytkownika dhMechanik (186)   4 6 10
+7 głosów
2 odpowiedzi 5,119 wizyt
pytanie zadane 7 sierpnia 2013 w Próby przez użytkownika LennCart (335)   4 5 15
+7 głosów
2 odpowiedzi 908 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 182 wizyt
pytanie zadane 17 marca 2018 w Wędrownicy przez użytkownika Zanka (290)   4 8 18
0 głosów
1 odpowiedź 367 wizyt
Ta strona używa plików ciasteczek. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Pomysł, wykonanie, osoba odpowiedzialna za działanie serwisu: hm. Szymon Gackowski
...