• Rejestracja
Pierwszy raz tutaj? Zajrzyj do FAQ!
x
Witamy w serwisie zapytaj.zhp.pl, gdzie możesz zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi od innych harcerzy.

Możesz też zdobywać punkty za zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Tutaj pomaganie innym się opłaca! Więcej informacji tutaj!


Na wiele pytań odpowiedź znajdziesz w dokumentach ZHP:


Czy zastępowy może być jednocześnie funkcyjnym drużyny?

0 głosów

Czuwaj!

Mam pewien problem. Czy zastępowy może być jednocześnie funkcyjnym drużyny?

Regulamin dotyczący sznurów funkcyjnych mówi jedynie o przypadkach noszenia szarego sznura spod ramienia z zielonym suwakiem, więc nie wiem, czy ja jako zastępowy z brązowym sznurem mogę na nim nosić zielony suwak. Z góry dziękuję i proszę o szybką odpowiedź. :D

 

 

pytanie zadane 12 sierpnia w Drużyna przez użytkownika Druh Wojciech (105)   3
Współczynnik akceptacji: 0%
   

1 odpowiedź

+2 głosów
Może.
Nie wiem, gdzie znalazłeś fragment dot. noszenia z zielonym suwakiem jedynie szarego sznura. Ja takiego fragmentu nie widzę, za to jest tam: 'funkcyjny drużyny — sznur pełnionej funkcji podstawowej z zielonym suwakiem, noszony spod ramienia'. Funkcja podstawowa bynajmniej nie oznacza szarego sznura, a w Twoim przypadku właśnie brązowy. Więc jeśli jesteś zarówno zastępowym, jak i funkcyjnym drużyny to nawet lepiej żebyś miał brązowy sznur z zielonym suwakiem.
odpowiedź 13 sierpnia przez użytkownika Druhna Siwka (197)   1 2 12

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 195 wizyt
+2 głosów
2 odpowiedzi 581 wizyt
pytanie zadane 6 marca 2014 w Drużyna przez użytkownika Płomienisty (639)   4 11 27
+12 głosów
4 odpowiedzi 981 wizyt
+5 głosów
1 odpowiedź 432 wizyt
pytanie zadane 7 lipca 2014 przez użytkownika kasiaklumosz (147)   2 6
0 głosów
1 odpowiedź 542 wizyt
Ta strona używa plików ciasteczek. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Pomysł, wykonanie, osoba odpowiedzialna za działanie serwisu: hm. Szymon Gackowski
...